Díky soutěži s Mlékárnou Valašské Meziříčí se výherci mohou cítit jako kdysi Leoš Janáček

24. 01. 2014

Na podzim uspořádala Mlékárna Valašské Meziříčí ve spolupráci s Resortem Luhačovice soutěž o víkendové wellness pobyty v Luhačovicích a mnoho jiných skvělých cen. K účasti v soutěži stačilo jen najít potřebná skrytá slova pod víčky vybraných produktů Mlékárny Valašské Meziříčí, ze kterých se sestavil název mlékárny.

 Do soutěže dorazilo kolem deseti tisíc zásilek s víčky. Vylosovaní šťastlivci získali na konci každého měsíce hodnotné ceny a závěrečné losování, rozhodlo o pěti výhercích, kteří si budou moci odpočinout v luxusních hotelech umístěných v malebném kraji v Luhačovicích. Lázně navštívilo mnoho významných osobností, mezi nejznámější patří například geniální tvůrce české hudby, Leoš Janáček. 
 


 

 

„Soutěž o víkendové wellness pobyty byla jednou z úspěšných aktivit realizovaných ve spolupráci s Resortem Luhačovice,“ říká Radka Benešová, marketing manager Mlékárny Valašské Meziříčí. „Soutěžící měli možnost ochutnat naše vybrané mléčné výrobky, udělat něco pro své zdraví a těšit se kromě hlavních výher na vedlejší nápadité ceny a dárky,“ dodává Radka Benešová.

Soutěž vyvrcholila závěrečným losováním, do kterého byly zařazeny všechny došlé zásilky. To proběhlo 13. prosince a nyní se pět šťastných výherců může těšit na wellness pobyt v těchto luxusních hotelech: OREA Hotelu Fontána, hotelu Vega, Wellness hotelu Pohoda a Wellness & Spa hotelu Augustiniánský dům. Všechny tyto hotely jsou umístěny na rozhraní Valašska a Moravského Slovácka v Luhačovicích. Lázně Luhačovice jsou místem, kde se lidé léčí s nemocemi dýchacího ústrojí, trávením a obezitou, a dále je vyhledávají pro relaxaci, klid, přírodu, čerstvý vzduch a minerální prameny. Právě díky léčivým pramenům se řadí mezi nejlepší léčebné lázně v Evropě. Kromě Leoše Janáčka navštěvovali lázně také další významné české osobnosti - Jaroslav Kvapil, Josef Suk, Otakar Březina, Alois Jirásek, Alois a Vilém Mrštíkové, Jiří Mahen a další.
 

Stačilo jen najít slova a sestavit název
Princip soutěže, která probíhala od 1. října do 6. prosince 2013, byl velice jednoduchý. Na odnímatelné nálepce na víčku soutěžních produktů se ukrývaly jednotlivá slova a úkolem bylo sestavit z nich název společnosti „Mlékárna Valašské Meziříčí“. Pak jen stačilo název zaslat na adresu soutěže. Zájemci se mohli soutěže účastnit opakovaně a čím více sérií nasbírali, tím větší měli šanci na výhru. Závěrem každého měsíce proběhlo losování o zajímavé ceny – poukázky na romantické večeře, masáže, vyhlídkové jízdy na skútru, vouchery na wellness či ubytování s polopenzí. Ve hře byly také wellness balíčky, osušky nebo piknikový koš.