Mlékárna Valašské Meziříčí odhaluje na českých hradech a zámcích tajemství skvělé chuti & promyšlený cross marketing

28. 05. 2013

Mlékárna Valašské Meziříčí se zapojila do projektu „Otevřte 13. komnatu“, který již druhým rokem realizuje obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Letos nově ponese deset výrobků mlékárny edici deseti hradů a zámků s jejich historickými postavami.

Mlékárna tak nejenom odprezentuje projekt po celé České republice na desetitisících svých obalů, ale zapojí se do tajemné hry o sbírání kolekce vlastní soutěží o vstupenky na české hrady a zámky. Na deseti českých hradech a zámcích, které se projektu účastní, tak mohou turisté kromě kulturních zážitků najít také i zážitky gastronomické. Akce bude probíhat téměř po celou sezonu otevírací doby hradů a zámků, tedy od 17.června do 31.srpna tohoto roku. Projekt podporuje česká mlékárna díky jeho zaměření na rodiny s dětmi a jeho vysoké oblibě. Produkty s brandem 13. komnaty budou běžně k dostání ve všech prodejnách.
 

 

„Projekt je velmi zajímavý propojením několika památek a svou komplexností, která zasáhne jak konzervativní turisty, tak moderní cestovatele, kteří své cesty často začínají na internetu. Jsme proto velmi rádi, že můžeme své výrobky v rámci tohoto projektu prezentovat a věříme, že naši zákazníci odhalí nejen mnohá historická tajemství, ale i skvělou chuť našich výrobků,“ říká Zdeněk Bukovjan, obchodní a marketingový ředitel Mlékárny Valašské Meziříčí.

 


 

„Do projektu se zapojíme potištěním deseti našich produktů Bílý jogurt 150g a 500g, Kysaná smetana, Valašska kyška a Smetanové jogurty jahoda, jahoda s vanilkou, čokoláda, višeň s vanilkou, borůvka, oříšek.“ uvádí Radka Benešová, marketing manager Mlékárny Valašské Meziříčí. „Tyto ponesou nejenom image vybraných objektů s jejich historickými postavami, ale i logo projektu a informaci o soutěži. Více o ní naleznou zájemci na našich webových stránkách. Milovníci historie a tajemství nasbíráním série víček kompletní kolekce deseti tajemných postav od jogurtů s motivem hradů a zámků a následným zasláním (různých postav) získají okamžitě dětskou vstupenku na jakýkoliv ze zapojených hradů a zámků. Každých 14 dní bude navíc probíhat losování o zajímavé ceny a na konci soutěže proběhne závěrečné losování o pobyt na zámcích. Cestování bude tak nejenom poučné, zábavné, ale i zdravé,“ dodává Radka Benešová.
 

Na deseti českých hradech a zámcích mají návštěvníci v rámci projektu „Otevřte 13. komnatu“ již druhým rokem možnost zažít netradiční prohlídku v doprovodu tajemné postavy. Stačí navštívit sedm z deseti zapojených památek, vyluštit jejich tajemství, a pak už si jen vybrat zámek či hrad, na kterém chtějí otevřít tajemnou 13. komnatu. Projekt, určený zejména rodinám s dětmi, zapojuje všechny návštěvníkovy smysly, od hmatu až po chuť.

www.otevrete13komnatu.cz

www.mlekarna-valmez.cz