SVAČINA V MODRÉM ČI RŮŽOVÉM & JOGURT ŠMOULOVÉ A HELLO KITTY

03. 10. 2012

Mléčné výrobky by měly mít v našem životě nezastupitelné místo. Zvláště důležité jsou v dětském jídelníčku.

O to, aby byly na trhu k dostání kvalitní mléčné produkty, se již dvacet let stará i Mlékárna Valašské Meziříčí. Ta nyní přichází ve spolupráci se  společností  Dairy4Fun s novinkou v podobě dvou variant jogurtů – Šmoulové a Hello Kitty. Rodiče ocení jogurty jako vhodnou svačinu do školy či školky a děti potěší motiv oblíbených postaviček. Obě varianty jsou polotučné a vyrábí se ve dvou nejoblíbenějších příchutích, a to jahoda a vanilka.

„S příchodem nového školního roku jsme se rozhodli uvést na trh novinku v podobě dvou jogurtů známých licenčních značek Šmoulové a Hello Kitty. Těmito výrobky se především snažíme zatraktivnit dětem mléčné výrobky, které jsou pro jejich zdraví velmi prospěšné,“ říká Zdeněk Bukovjan obchodní a marketingový ředitel Mlékárny Valašské Meziříčí. „Jogurty obsahují živé jogurtové kultury a vápník, ale zároveň mají zredukovaný obsah tuku. Jsou ideální jako svačina pro děti, které nemají rády klasické bílé jogurty, ale spíše sladší příchutě,“ dodává Zdeněk Bukovjan.

 


 


Autorem známých modrých skřítků v čepičkách, kteří dostali název Šmoulové, je již zesnulý kreslíř Pierre Culliford, známý také pod pseudonymem Peyo. Ten v roce 1958 namaloval modré trpaslíky jako komiks. Ti si získali popularitu a v roce 1959 také vlastní příběh. Do podvědomí široké veřejnosti se pak Šmoulové dostali především v roce 1981, kdy americké studio Hanna Barbera vyprodukovalo stejnojmenný televizní seriál. V roce 2011 dobyli Šmoulové i filmové plátno v podobě celovečerního filmu.


 


Oblíbená kreslená postavička kočičky s mašlí vznikla v japonské společnosti Sanrio. Poprvé se objevila v roce 1974 na peněžence a od té doby je k vidění na oblečení, módních  a bytových doplňcích, elektronice a samozřejmě jako populární hračka. Značka symbolizuje štěstí, přátelství, humor a radost ze života.