SVAČINA V MODRÉM ČI RŮŽOVÉM & JOGURT ŠMOULOVÉ A HELLO KITTY
03. 10. 2012
Mléčné výrobky by měly mít v našem životě nezastupitelné místo. Zvláště důležité jsou v dětském jídelníčku.
„S příchodem nového školního roku jsme se rozhodli uvést na trh novinku v podobě dvou jogurtů známých licenčních značek Šmoulové a Hello Kitty. Těmito výrobky se především snažíme zatraktivnit dětem mléčné výrobky, které jsou pro jejich zdraví velmi prospěšné,“ říká
Autorem známých modrých skřítků v čepičkách, kteří dostali název Šmoulové, je již zesnulý kreslíř Pierre Culliford, známý také pod pseudonymem Peyo. Ten v roce 1958 namaloval modré trpaslíky jako komiks. Ti si získali popularitu a v roce 1959 také vlastní příběh. Do podvědomí široké veřejnosti se pak Šmoulové dostali především v roce 1981, kdy americké studio Hanna Barbera vyprodukovalo stejnojmenný televizní seriál. V roce 2011 dobyli Šmoulové i filmové plátno v podobě celovečerního filmu.
Oblíbená kreslená postavička kočičky s mašlí vznikla v japonské společnosti Sanrio. Poprvé se objevila v roce 1974 na peněžence a od té doby je k vidění na oblečení, módních a bytových doplňcích, elektronice a samozřejmě jako populární hračka. Značka symbolizuje štěstí, přátelství, humor a radost ze života.