Velká soutěž Mlékárny Valašské Meziříčí a projektu „Otevřte 13. komnatu“ zná své výherce

30. 09. 2013

Během letních měsíců měli poutníci, turisté, návštěvníci, cestovatelé, děti, mámy a tátové možnost se v rámci projektu „Otevřte 13. komnatu“ podívat za historií na vybraných deset památek.

A společně s Mlékárnou Valašské Meziříčí se na svých cestách osvěžit a pochutnat si na prvotřídních českých produktech a zároveň se i zapojit do soutěže o zajímavé ceny. K účasti v soutěži stačilo nasbírat deset víček vybraných produktů Mlékárny Valašské Meziříčí s deseti různými postavami, které jsou s danou památkou projektu „Otevřte 13. komnatu“ spjaty a poslat je na adresu Mlékárny Valašské Meziříčí. Soutěž o víkendové pobyty na zámcích Loučeň, Slatiňany a v Kutné hoře probíhala do konce srpna a zúčastnilo se jí více než pět set soutěžících. Závěrečné losování proběhlo 5. září a nyní už se mohou výherci těšit z luxusních pobytů na zámcích. Více informací a přehled výherců je k dispozici na www.mlekarna-valmez.cz a nebo na soutěžním webu www.mlekarna-valmez.cz/soutez2013.


„Věříme, že zajímavou spoluprácí s projektem „Otevřte 13. komnatu“ se nám podařilo vytvořit soutěž, která širokou veřejnost atraktivním způsobem dovedla doslova za historií jednotlivých památek zapojených do projektu a zároveň posílila vědomí lidí o kvalitě českých mléčných výrobků,“ říká Radka Benešová, marketing manager Mlékárny Valašské Meziříčí. „Tradice nás provázejí historií až do současnosti a stejně tak i Mlékárna Valašské Meziříčí klade důraz především na tradiční receptury, které zaručují vysokou kvalitu výrobků a potvrzují tak jejich stoupající oblibu u veřejnosti,“ dodává Radka Benešová.
 


 

„Soutěž s mlékárnou nás velmi bavila a zaznamenali jsme díky ní zvýšený zájem návštěvníků o prohlídky s Bílou paní,“ říká Kateřina Šrámková, organizátorka projektu Otevřte 13. komnatu. „Naši návštěvníci si u nás mohli také jogurty zakoupit, pokud jim nějaká víčka chyběla. Využili jsme tohoto konceptu i v rámci snídaně v zámeckém hotelu a výrobky Mlékárny Valašské Meziříčí jsou součástí našeho snídaňového sortimentu,“ dodává Kateřina Šrámková.
 

Soutěž o víkendové pobyty a další zajímavé ceny

Mlékárna Valašské Meziříčí se letos zapojila do projektu „Otevřte 13. komnatu“, který již druhým rokem realizuje obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Deset výrobků mlékárny neslo edici deseti hradů a zámků s jejich historickými postavami. Mlékárna tak nejenom odprezentovala projekt po celé České republice na desetitisících svých obalů, ale připravila i soutěž o lákavé ceny. Soutěž probíhala od 17. června do 31. srpna 2013 a nasbíráním celé série víček s deseti různými postavami a jejich zasláním na adresu Mlékárny Valašské Meziříčí se do ní zapojilo více jak pět set soutěžících. Hlavní cenou byly víkendové pobyty na zámcích Loučeň, Slatiňany a Kutná Hora. Dále se soutěžilo o vstupenky do patnácti let na hrady či zámky zapojené do projektu „Otevřte 13. komnatu“ a nebo o vstupenky pro dospělé na tytéž památky. Celkový přehled výherců je dostupný nejen na internetových stránkách Mlékárny Valašské Meziříčí, ale i na soutěžním webu www.mlekarna-valmez.cz/soutez2013.
 

Projekt Otevřte 13. komnatu nabízí komplexní zážitkový produkt, o jehož vysoké úrovni a propracovanosti svědčí i první místo v 16. ročníku národní přehlídky propagačních materiálů v cestovním ruchu Tourpropag Písek, kde se stal vítězem v kategorii synergie tištěné a webové prezentace. Projekt oslovuje turisty a milovníky historie napříč všemi generacemi.